måndag 11 juli 2011

Efter en hel natt på tåg...

Nu är jag framme i Arboga, äntligen! Har åkt tåg från klockan 11:40 till 08:15..... väldigt drygt. jag sov typ bara 2 timmar på hela natten, så jag är ganska trött nu. :)

jag hade tänkt mig flera timmars virkning där på tåget, men det blev liksom inte av, man kan ju inte virka mitt i natten? :O

Men, i förrgår lärde jag mig tunisisk virkning, det var faktiskt jättelätt och det blev väldigt snyggt. Jag virkade ett blått mobilfodral, och just nu håller jag på med en disktrasa (vit, praktiskt nog ^^), har virkat typ en tredjedel. :D

HÄR hittar du en beskrivning hur man virkar tunisisk virkning!

//Maja

Uppdatering: Den 13 Juli ska jag se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 här i Arboga!!! :D :D På lixom premiär dagen! :O <3

1 kommentar:

  1. Vi for via Arboga för ett tag sen, letade efter loppisar men fann inga :(

    SvaraRadera